Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Feel (Νιώσε)


Υπάρχει άραξε στη ζωή μας κάτι πιο σημαντικό από τα συναισθήματα; Αναλογίστηκα τη δύναμη των συναισθημάτων και την ουσία που δίνουν στη ζωή μας και η προσπάθεια μου και μόνο να με φανταστώ χωρίς αυτά έμοιαζε εξωπραγματική, ίσως και λίγο τρομακτική. Αν όλα αυτά που μας συμβαίνουν καθημερινά δεν μας άγγιζαν τότε θα ήμασταν τόσο βασανιστικά κενοί. Σκέφτομαι έναν άνθρωπο που η αγαπημένη του φράση είναι "δεν ξέρω", "δεν με νοιάζει","ε εντάξει μωρέ", "τι θες να σου πω"... και αναρωτιέμαι δεν μπορεί να μην αισθάνεται κάτι. Όλοι νιώθουμε! Δεν γίνεται αλλιώς είναι στη φύση μας.
Το πρόβλημα είναι πως πολλές φορές για διάφορους λόγους ο καθένας μας δεν αντιμετωπίζουμε, δεν εξωτερικεύουμε, δεν γευόμαστε αυτά τα συναισθήματα. Δεν γελάμε αδιάκοπα με τη χαρά μας για να μην ζηλέψει ο διπλανός, δεν κλαίμε έντονα το χωρισμό μας για να μην χάσουμε την αξιοπρέπειά μας, δεν ερωτευόμαστε άνευ όρων για να μην πληγωθούμε, δεν θυμώνουμε όταν χάνουμε το δίκιο μας για να μην μας πουν αγενείς. Ηλίθια στερεότυπα που ο κοινωνικός μας περίγυρος, οι εμείς οι ίδιοι επιβάλλαμε στον εαυτό μας χωρίς κανένα όφελος. Μονάχα καταπίεζουμε την ψυχή μας και δεν την αφήνουμε να εκφραστεί. Εγώ δεν μπορώ να ζω έτσι ειλικρινά. Κανείς δεν μπορεί.
Για μένα είναι στόχος ζωής... Να αισθάνομαι ελεύθερα, να ζω τα συναισθήματα μου στο έπακρο και να τα χειρίζομαι με τέτοιο τρόπο που στο τέλος της ημέρας, όταν θα ακουμπώ το κεφάλι στο μαξιλάρι μου,εκεί στην απόλυτη ησυχία, θα ακούω τους χτύπους την καρδίας μου να χτυπούν στο ρυθμό που εγώ προστάζω...
Γι' αυτό μην διστάζεις και "νιώσε". Ο φόβος θα σε κάνει απλά πιο δυνατό, η ευτυχία πιο γεμάτο,η θλίψη πιο σκεπτικό, η αγάπη πιο δοτικό... Δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε λοιπόν...

Καληνύχτα ΜariaR...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου