Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Η βροχή...έγινε ήλιος!

Σήμερα ήταν μια πανέμορφη και ηλιόλουστη μέρα. Τόοοσο ηλιόλουστη που όταν άνοιξα τα μάτια μου και είδα από το σηκωμένο παντζούρι σαν να απογοητεύτηκα λιγάκι και γύρισα πλευρό. Χτες έλεγε κάπου που είδα τον καιρό πως σήμερα θα έβρεχε και αγαπώ τόσο πολύ τη βροχή, που ανέμενα και γω μια όμορφη φθινοπωρινή μέρα που θα ερχόταν να δέσει τέλεια με την χριστουγεννιάτικη μου διάθεση...Μάταια...Μου ήρθε λοιπόν η επιθυμία να μην κουνήσω από το κρεβατάκι μου και ας είχα μια λίστα στο κομοδίνο από βραδύς με μπόλικες δουλίτσες. Τελικά κοιμήθηκα ώσπου δεν άντεχα άλλο και βγήκα στους δρόμους να τακτοποιήσω έστω και καθυστερημένα τις εκκρεμότητες.
Οδηγώντας αναζήτησα τα γυαλιά ηλίου μου, που φοράω ακόμα και με βροχή γι' αυτό και ο καλός μου με κοροϊδεύει φωνάζοντάς με "celebrity" (χαχα), και κει ο "ήλιος" με εκδικήθηκε που δεν είχα χαρεί νωρίτερα για την σημερινή λαμπρότητά του... Φτου!!! Η θήκη άδεια και γω να οδηγώ με μάτια μισόκλειστα. Αυτά παθαίνεις άμα τα βάζεις με τα στοιχεία της φύσης...
Τέλειωσα νωρίς γιατί παραδόξως παρόλο που επισκέφθηκα δυο δημόσιες υπηρεσίες όλα ήταν χαλαρά και ήρεμα. Και κάπου εκεί αποφάσισα να το πάρω απόφαση πως δεν θα έβρεχε με τίποτα και να απολαύσω την ανοιξιάτικη μέρα...
Μεσημεριανός καφές στην παραλιακή με φόντο τη θάλασσα βεβαίως... Αυτά είναι τα καλά του να ζεις σε νησί!Πάρκαρα λίγο πιο μακρυά και περπάτησα. Θεέ μου τη όμορφο τοπίο η θάλασσα. Και τόσος κόσμος να περπατά, να κάνει ποδήλατο, ζευγαράκια, παιδάκια στην παιδική χαρά. Το ομολογώ ήταν υπέροχη μέρα τελικά. Μπήκα στο εμπορικό κέντρο ακριβώς απέναντι από τη θάλασσα και χάρηκα που επιτέλους έχουν στολίσει και κάπου, γιατί φέτος οι χριστουγεννιάτικοι στολισμοί στην πόλη γενικότερα και έχουν καθυστερήσει και είναι πολύ πιο λιτή σε σχέση με άλλες χρονιές και φυσικά είναι κατανοητό. Απλά μου λείπει...
Εκεί όμως στο εμπορικό έχει το δεντρό, τα φωτάκια και τα διάφορα άλλα σπιτάκια και στολίδια και νιώθεις πως "ναι έχουμε Δεκέμβρη και σε 11μέρες Χριστούγεννα". Ειδικά αυτό το υπέροχο καρουζέλ (βλέπε φώτο) από αμέτρητα κιλά διάφορων ειδών σοκολάτας, στοιχειώνει τα όνειρά μου από το μεσημέρι. Απόλαυσα μια βόλτα περιμένοντας την παρέα μου και παρατηρούσα τα παιδάκια που τρέχανε από δω και από κει, χάζευαν τα διάφορα στολίδια, έπαιζαν με τις κυλιόμενες σκάλες και συλλογίστηκα πόσο πιο ευτυχισμένοι θα νιώθαμε και εμείς αν σκεφτόμασταν όπως εκείνα, που στο μυαλό τους δεν υπάρχει το χρήμα ως μέσο καλοπέρασης. Πόση χαρά και ευτυχία νιώθουν με πράγματα απλά που δεν κοστίζουν τίποτα! Έξυπνα μικρά πλασματάκια...
Η λύση στην κρίση είναι αυτή μου φαίνεται. Να μην κοιτάμε στις βιτρίνες αυτά που δεν μπορούμε να πάρουμε αλλά να κοιτάξουμε και να απολαύσουμε γύρω μας όλα αυτά που μπορούν να μας κάνουν να χαμογελάμε και δεν κοστίζουν τίποτα...

Καληνύχτα, MariaR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου